افخمی، علی؛ عابدینی، سیروس؛ محمودی بختیاری، بهروز. (1397). تحلیل گفتمان انتقادی سخنرانی دونالد ترامپ در مورد مهاجران. فصلنامة زبانشناسی اجتماعی، دورة دوم، شمارة اول، تابستان، صص 61-51.
بسکابادی، م. شیخ مهدی و امیرحسین ندایی. (1389). ویژگیهای پستمدرن در هنر چندرسانهای، کتاب ماه هنر، تیرماه، شماره 142، صص 19-12.
بوردول، دیوید. (1386). روایت در فیلم داستانی. ترجمۀ علاءالدین طباطبائی و مهناز فاتحی. تهران: انتشارات بنیاد سینمایی فارابی.
رحیمی جعفری، مجید. (1390). تحلیل روابط بینامتنی در سنیمای دو دهة اخیر ایران (1390-1370). پایاننامة کارشناسی ارشد. تهران: دانشگاه تربیت مدرس.
شعیری، حمیدرضا. (1391).نشانه- معناشناسی دیداری.
تهران: نشر سخن.
ــــــ. (1394). نشانه-معناشناسی حایلهای گفتمانی. منتشر شده در http://farhangemrooz.com/news
تاریخ رجوع: مرداد 95
شعیری، حمیدرضا؛ رحیمی جعفری، مجید؛ مختاباد امرایی، مصطفی. (1391). از مناسبات بینامتنی تا مناسبات بینارسانهای: بررسی تطبیقی متن و رسانه. فصلنامة پژوهشهای زبان و ادبیات تطبیقی، د 3، ش 2 (پیاپی 10)، صص 152-131.
گرمس، آلژیرداس ژولین. (1389). نقصان معنا. ترجمۀ حمیدرضا شعیری. تهران: نشر علم.
فیاض، ابراهیم. (1382). انسانشناسی ارتباطی ادبیات. فصلنامۀ انسانشناسی، دورۀ اول، شمارۀ 4، صص 177-165.
Allen, G. (2000). Intertextuality: The new critical idiom. London, Routledge.
Bolter, J. D., & Grusin, R. (1999). Remediation: Understanding new media. Cambridge: The MIT Press.
Badir, S. (2007). La sémiotique aux prises avec les médias in visible: L’hétérogénéité du visuel. N.3. Limoges: Pulim
Branigan, E. (1992). Narrative comprehension and film. London: Routledge.
Chapple, F. (2008). On Intermediality. Culture, Language and Representation, 6, 7-14.
Chatman, S. (1981). What novels can do that films can't (and vice versa). On Narrative, 7(1), 117-36.
Fontanille, J. (2007). Intermédialité: L’affiche dans l’annonce-press on ‘visible: L’hétérogénéité du visuel, n° 3. Limoges: Pulim.
Genette, G. (1997), Palimpsests: Literature in the second degree (C. Newman & C. Doubinsky, Trans.). University of Nebraska Press.
Hasan, G. (2015). Is film noir a genre, or a style? Online Journal of Art and Design, 17-25.
Hayward, P. (1988). Echoes and reflections: The representation of representations. In P. Hayward (Ed.). Picture this! Media representations of visual art and artists (pp. 1-25). London: John Libbey.
Kattenbelt, C. (2008). Intermediality in theatre and performance: Definitions, perceptions and medial relationships. Cultura, Lenguaje y Representaciόn, 6, 19-29.
McLuhan, M. (1965). Understanding media: The extensions of man. New York: McGraw-Hill.
Méchoulan, E. (2003). Intermédialités: Le temps des illusions perdues. Intermédialités, 1, 9–27.
Petho, A. (2011). Cinema and Intermediality: The Passion for the In-Between. UK: Cambridge Scholars Publishing
Rajewsky, I. O. (2005). Intermediality, intertextuality, and remediation: A literary perspective on intermediality. Intermédialités, 6, 43-64
Rangel, A. (2015). Intermedia, an updated vision in the early twenty-first century. xCoAx 2015: Proceedings of the third conference on Computation Communication Aesthetics and XComputation, 79-99.
Sluijs, J. & Anneke S. (2009). Interactivity and affect in intermedial art: Theorizing introverted and extraverted intermediality. Intermediality: History and Theory of the Arts, Literature and Techniques, 13, 177-196.
Turim, M. (1991). The displacement of architecture in avant-garde films. Iris, 12, 25-38.
Wasko, J (2003). How Hollywood works. London, Sage Publication.